Arthur C. Clarke - Rama Serisi - Dört Kitap Birden


E-kitap olarak Rama serisinin kitaplarını okudukça üçüncü kitabı bulamamıştım. Uzun süre arama ve beklemeden sonra üçüncü kitabı da  bulduğumda çok sevindim. Şimdi dördüncü kitabı okuyorum. sadece biraz ara verdim. 




Rama serisinin dört kitabına birden tek kaynaktan ulaşmanın zorluğunu çeken birisi olarak topladığım kitapları zipleyerek bir buluta yükledim. Bunu da bu kitabı arayan kişilerle paylaşmak istedim. 

Blogumda genelde okuduğum kitapları tek başlıkta üç kitap olarak paylaşıyorum beş on yıldır. Son zamanlarda da elimde e-kitabı varsa bağlantılarını da paylaşıyorum. Paylaştığım bağlantılarda bozuk yada yanlış bağlantı ile karşılaşırsanız yorum olarak bana bildirirseniz bağlantıları yenilemeye çalışırım. 


Son zamanlarda youtuber hesabımı aktifleştirdim. Gerçi onbin izlenmeyi dolduramadığım için daha para kazanmaya başlayamadım. Böyle giderse baya onbin izlemeyi yakalayamayacağımı düşünüyorum. Blogumda youtube de paylaştığım videoları da bulabilirsiniz. 

Rama serisinin zip dosyasını yandex diske yükledim. 
Dosyada ilk kitap pdf, 
İkinci ve üçüncü kitap epub, 
Son kitap da rtf formatında dır. 

Yandex disk bağlantısını aşağıya ekliyorum. Umarım severek okursunuz. QR koduda kullanabilirsiniz. 



 


Yorumlar